دانش ایمنی و بهداشت

وبلاگ ایمنی و بهداشت ( بررسی کلیه دوره های بهداشت شغلی, سلامت و محیط زیست

دانش ایمنی و بهداشت

وبلاگ ایمنی و بهداشت ( بررسی کلیه دوره های بهداشت شغلی, سلامت و محیط زیست

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

 

پکیج زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

 

این بسته به صورتی تنظیم شده است که علاوه بر آمادگی برای آزمون ارشد و دکتری، داوطلب می تواند سطح زبان خود را تا آزمون های MHLE بالا ببرد. لذا اگر می خواهید در آزمون ها نمره ها و درصدهایی بسیار خوبی کسب کنید حتما این پکیج را تهیه و مطالعه کنید.

این پکیج شامل:

  1. 200 صفحه مهارت ها و تکنیک های بسیار مهم درک مطلب و لغات
  2. آزمون های ارشد سنوات سال گذاشته با پاسخ تشریحی
  3. ارائه لغات مهم و پرتکرار آزمون ارشد و کتاب های 504 و تافل
  4. آموزش کامل گرامر و مهارت مربوط به تست های گرامر
  5. آموزش کامل ردینگ یا درک مطلب به همراه ترجمه

با توجه به اینکه داوطلبان ارشد نیاز به بخش گرامر ندارند لذا می توانند با انتخاب پکیج ارشد هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

طبق بخشنامه معاونت آموزش وزارت بهداشت از آزمون سال 1401-1400 به بعد درس زبان با ضریب مناسب در دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت وارد خواهد شد. همچنین دانشجویان پذیرفته شده در آزمون همچون سابق موظف به ارائه نمره آزمون زبان تا قبل از آزمون جامع دوره دکتری طبق مصوبات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هستند.

بر این اساس و با توجه به اهمیت این درس در قبولی شما بر آن شدیم که با ارائه منابع آزمون های زبان ارشد و دکتری منبعی کامل برای آمادگی این آزمون تهیه کنیم. برای تهیه این بسته طیف گسترده ای از سوالات آزمون های زبان مربوط به وزارت بهداشت از جمله آزمون MHLE، آزمون ارشد و … مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به حذف آزمون MHLE به عنوان شرط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت و انتقال زبان به دفترچه مواد آزمون و همینطور اخبار غیر رسمی و با توجه به این که درس زبان در دوره ارشد به صورت تخصصی مورد سوال قرار گرفته است، انتظار می رود سوالات آزمون تقریباً در سطح سوالات آزمون MHLE باشد. با توجه به بررسی همه موارد ذکر شده و همچنین بررسی تخصصی سوالات آزمون های زبان وزارت بهداشت گنجینه ای به واقع ارزشمند در این مجموعه تهیه و تنظیم شده است که از یک طرف به آسانی می تواند شما را به حد بالای آمادگی برای آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت برساند و متضمن گرفتن درصد بسیار بالایی در این درس می باشد و به قاطعیت نیاز به مطالعه هیچ منبع و رفرنس دیگری هم نمی باشد.

این بسته در سه فصل گرامر، لغات و درک مطلب و به همراه یک DVD ارائه و تنظیم شده است. کلیه مطالب قرار داده شده در این فصل ها کاملاً تجزیه و تحلیل شده و حساب شده هستند و قطعاً نیاز به مطالعه هیچ مطلب دیگری نخواهید داشت و در صورتی که این مطالب را کار کنید، برای هر گونه سوال در آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت آمادگی خواهید داشت و به راحتی حتی توان پاسخ با درصد بالای 80 را نیز در آزمون خواهید داشت.

جهت تهیه این مجموعه به لینک زیر مراجعه کنید:

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • ۲۲۲ نمایش
  • سیروان شیخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی