دانش ایمنی و بهداشت

وبلاگ ایمنی و بهداشت ( بررسی کلیه دوره های بهداشت شغلی, سلامت و محیط زیست

دانش ایمنی و بهداشت

وبلاگ ایمنی و بهداشت ( بررسی کلیه دوره های بهداشت شغلی, سلامت و محیط زیست

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

 

پکیج زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

 

این بسته به صورتی تنظیم شده است که علاوه بر آمادگی برای آزمون ارشد و دکتری، داوطلب می تواند سطح زبان خود را تا آزمون های MHLE بالا ببرد. لذا اگر می خواهید در آزمون ها نمره ها و درصدهایی بسیار خوبی کسب کنید حتما این پکیج را تهیه و مطالعه کنید.

این پکیج شامل:

  1. 200 صفحه مهارت ها و تکنیک های بسیار مهم درک مطلب و لغات
  2. آزمون های ارشد سنوات سال گذاشته با پاسخ تشریحی
  3. ارائه لغات مهم و پرتکرار آزمون ارشد و کتاب های 504 و تافل
  4. آموزش کامل گرامر و مهارت مربوط به تست های گرامر
  5. آموزش کامل ردینگ یا درک مطلب به همراه ترجمه

با توجه به اینکه داوطلبان ارشد نیاز به بخش گرامر ندارند لذا می توانند با انتخاب پکیج ارشد هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

طبق بخشنامه معاونت آموزش وزارت بهداشت از آزمون سال 1401-1400 به بعد درس زبان با ضریب مناسب در دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت وارد خواهد شد. همچنین دانشجویان پذیرفته شده در آزمون همچون سابق موظف به ارائه نمره آزمون زبان تا قبل از آزمون جامع دوره دکتری طبق مصوبات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هستند.

بر این اساس و با توجه به اهمیت این درس در قبولی شما بر آن شدیم که با ارائه منابع آزمون های زبان ارشد و دکتری منبعی کامل برای آمادگی این آزمون تهیه کنیم. برای تهیه این بسته طیف گسترده ای از سوالات آزمون های زبان مربوط به وزارت بهداشت از جمله آزمون MHLE، آزمون ارشد و … مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به حذف آزمون MHLE به عنوان شرط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت و انتقال زبان به دفترچه مواد آزمون و همینطور اخبار غیر رسمی و با توجه به این که درس زبان در دوره ارشد به صورت تخصصی مورد سوال قرار گرفته است، انتظار می رود سوالات آزمون تقریباً در سطح سوالات آزمون MHLE باشد. با توجه به بررسی همه موارد ذکر شده و همچنین بررسی تخصصی سوالات آزمون های زبان وزارت بهداشت گنجینه ای به واقع ارزشمند در این مجموعه تهیه و تنظیم شده است که از یک طرف به آسانی می تواند شما را به حد بالای آمادگی برای آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت برساند و متضمن گرفتن درصد بسیار بالایی در این درس می باشد و به قاطعیت نیاز به مطالعه هیچ منبع و رفرنس دیگری هم نمی باشد.

این بسته در سه فصل گرامر، لغات و درک مطلب و به همراه یک DVD ارائه و تنظیم شده است. کلیه مطالب قرار داده شده در این فصل ها کاملاً تجزیه و تحلیل شده و حساب شده هستند و قطعاً نیاز به مطالعه هیچ مطلب دیگری نخواهید داشت و در صورتی که این مطالب را کار کنید، برای هر گونه سوال در آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت آمادگی خواهید داشت و به راحتی حتی توان پاسخ با درصد بالای 80 را نیز در آزمون خواهید داشت.

جهت تهیه این مجموعه به لینک زیر مراجعه کنید:

پکیج جامع آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت

  • سیروان شیخی

پکیج جامع آزمون MHLE وزارت بهداشت

پکیج جامع آزمون MHLE وزارت بهداشت

 

پکیج جامع آزمون MHLE وزارت بهداشت

 

در ابتدا به کلیاتی از این آزمون آشنا شوید و در انتها برای خرید این بسته به سایت منبع مراجعه کنید.

آزمون MHLE چیست؟

MHLE مخفف (Ministry of Health Language Exam) آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت است که برای دوره های دکتری تخصصی پزشکی داخل کشور و اعزام به خارج از کشور، برگزار می شود.

تعداد سوالات و مدت پاسخگویی:

این آزمون از مجموع ۱۰۰ پرسش تشکیل شده است که ۳۰ سؤال مربوط به درک مطلب شنیداری ، ۴۰ سؤال درباره واژگان ، ساختار و دستور زبان ، و ۳۰ سؤال در زمینه درک مطلب نوشتاری است . مدت زمان این آزمون ۸۵ دقیقه است.

محاسبه نمره:

آزمون MHLE در مجموع ۱۰۰ نمره دارد ، نمره منفی نیز در آن محاسبه نمی شود، مگر آن‌ که به یک پرسش دوبار جواب داده شود.
شرط قبولی، کسب حداقل ۵۰ درصد کل امتیاز آزمون است.

دفترچه سوالات از سه بخش تشکیل شده است:

بخش شنیداری (LISTENING)

این بخش شامل مکالمه های آمریکائی بین افراد می باشد که بعد از هر مکالمه و یک مکث کوتاه داوطلب باید در مورد آن مکالمه به چند سؤال پاسخ دهد.

بخش ساختار و نگارش (GRAMMAR AND STRUCTURE)

در این بخش شما باید به سؤالات ساختاری و چند گزینه ای پاسخ دهید. این بخش شامل دو دسته سؤال است که در دسته اول باید به سوالاتی پاسخ دهید که در آنها بخشی از یک جمله خالی بوده و با گزینه ی مناسب باید آن را تکمیل کنید و در دسته دوم سوال ها شما با سوالاتی مواجه خواهید شد که در آنها جمله ای دارای اشتباه بوده و شما باید عبارت نادرست را شناسایی کرده و آن گزینه را انتخاب کنید.

بخش درک مطلب (READING)

  • این بخش آزمون MHLE معمولا شامل ۴ متن آکادمیک و دانشگاهی بوده که شما باید به سوالاتی راجع به آن متن پاسخ دهید. البته سعی شده در این متون بیشتر از (Medical & Health) استفاده شود.
  • شرط اصلی موفقیت در آزمون MHLE داشتن دایره لغات قوی می باشد.
  • این آزمون مشابه (TOEFL (PBT می باشد و شما با کار کردن بر روی آزمون‌ های نمونه تافل نیز می توانید در آزمون MHLE موفق شوید.
  • تفاوت عمده آزمون تافل و این آزمون نحوه ی نمره دهی بوده و اینکه در آزمون MHLE بیشتر سؤالات در حوزه پزشکی می باشد و معمولاً در جایگاه ارزیابی، آسانتر از تافل است.
  • مدت اعتبار مدرک فوق ۲ سال از زمان برگزاری آزمون می باشد.

منابع آزمون:

  • TOEFL Preparation KIT
  • Barron’s – ۱۱th Edition
  • Arco
  • Betty azar
  • Vocabulary for high school students
  • ۵۰۴ Essential Words For Toefl

این پکیج شامل:

  1. ارائه لغات مهم و پرتکرار در آزمون MHLE - (لغات) Vocabulary
  2. پادکست زبان انگلیسی یا لیسینگ برای تقویت مهارت گوش دادن - Listening ( شنیداری)
  3. سوالات سال های گذشته و حل آنها
  4. آموزش کامل گرامر و مهارت مربوط به تست های گرامر - Grammar and structure (بخش ساختار و نگارش)
  5. آموزش کامل ردینگ یا درک مطلب به همراه ترجمه - Reading (درک مطلب)

پکیج آمادگی آزمون MHLE به طور کامل تمام مباحثی که در این آزمون مورد سوال قرار می گیرند را پوشش می دهد. همان طور که می دانید آزمون ام اچ ال ای شامل بخش های شنیداری (۳۰ سوال)، واژگان (۲۰ سوال)، گرامر (۲۰ سوال)، درک مطلب و کلوز تست (۳۰ سوال) می باشد. پس ما در این پکیج سعی کردیم تا با پوشش دادن تمامی این موارد، پاسخگوی نیاز داوطلبان به منابع اصولی و با کیفیت باشیم.

جهت تهیه پکیج لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

پکیج جامع آزمون MHLE وزارت بهداشت

  • سیروان شیخی